8 Mayıs 2024 Çarşamba

Yorum 4

Azem'in her şeyle inceden dalga geçmesini seviyorum; hapisten çıkıp, bugün bile hızla değişen dünyaya karşı yaşadığı 10 yıllık "Kültür" şokunu mizahla anlatması çok güzel.

Azem, aynı zaman da senaristte olduğu için bütün karakterler mizahtan nasiplenmiş. Bölümü henüz bitirmedim ama aklımda kalanlar şunlar:

- Sen bu işe karışma İzzet.

- Sen bu konuda konuşma İzzet.

- Sen hiç konuşma İzzet

 (Hatırladığım kadarıyla)

Mezar taşında şöyle yazıyordu, "Hayatın bu kadar kısa olduğunu bilseydim hiçbir şeyi bu kadar uzatmazdım."; ben de dedim ki, "Mesela 100 yaşına kadar yaşamışta mı uzattın?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kardeşimin (Örseleyici) Şakaları 5

"Bir yere gitmeyiq düşünüyoruz ama seni getirmicez. Seni zaten cami avlusundan almıştık, neden her yere götürelim?"