15 Ekim 2017 Pazar

Duel

Aylar önce bir dizi izlemiştim ama beğenmeyip 2. Bölüm de bıraktım. Sonra Romantic Doctor Teacher Kim dizisini favori listeme kattım ve aynı oyuncu oynadığı için yarım bıraktığım diziye devam etmek istedim. Ama yine dayanamadım ve Blood'a geçtim.
Oradan sevdiğim bir replik;



Hem cerrah hem vampir... Yine favori dizimden bir oyuncu ve başka sevdiğim bir aktör vardı. Hastane dizilerini çok severim ama bu tarz hiç ilgimi çekmedi. Eskiden vampirli dizilere bayılırdım oysa...
Bu da olmadı.

Sonra, yine yarım bırakılmış bir dizi olan Duel'e geçtim... Bu küçük maceramı anlatma amacım, orada da favori dizimden 2 oyuncu var;) Güzel olduğu kadar ilginç karşılaşmalar...
Beni takip mı ediyor bunlar? 😉


Hayır yavrum, önce ki hayatın da cerrahtın;)

Hani 'Bu dizi hakkında söylenecek çok şey var...' diye başlayan yorumlar olur ya? Ben bir degisiklik yapayım, 'Yang Se Joon hakkında söylenecek çok şey var' diyeyim;)
Adam fizik olarak değil, oyuncu olarak evrim geçirdi resmen... Henüz 3. Yapımı olmasına rağmen 2 farklı karakteri oynadı, yetmedi; klonların atasını oynadı. 3'unde de bambaşka duygular hissettirdi.
Bir sahne de Sung Joon gibi masum bir karakteri canlandirirken, diğer sahne de Sung Hoon'un caniliğini iliklerimize kadar hissettirdi.

Guzelim Sung Joon'u dizinin samar oğlanı yapmaları...

"Ben de çok vurdum." 
Bu arada, bu kiz da Romantic Doctor Teacher Kim'den:)

Diziye gelince; konu olarak ilk baslarda Defendant'a benzese de, klonlar organlar derken bir süre sonra kendi yolunda gitmeye başladı.

Su an Se Joon'un yeni dizisini izliyorum. Burada da Romantic Doctor Teacher Kim'den bir oyuncu var;)

Beni olduğu kadar Se Joon'u da takip ediyorlar sanırım;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...