19 Ağustos 2019 Pazartesi

10 Amazon - Yaşam Gücü

Amazon kadınları kafilesinden Ayşe Durul Aslan, tedavi sürecini anlattığı bölümü şiir ve sözlerle donatmış.
Bendeniz de paylaşmış :)

' Kadınım ben 
Küçücük yüreğine dünyaları sığdıran 
Elleri hamur kokan 
Kırılgan, alıngan 
Gözyaşları içinde gizli 
Tutkulu, düşbaz, haylaz bir kadınım ben 
İncitmeyin beni 
Giydiğim fistanlar bile çiçekli 
Bedenimin ne önemi var ki? 
Benim hazinelerim yüreğimde gizli 

Çaresiz anlarınızda isyan etmekten cekiniriz ama düşüncelerimize engel olamayız. Gönül elemini konuşarak atmak, azaltmak ister ama bu durum acımızı çoğaltmaktan başka işe yaramaz.
Derdin geldiği gibi gitmesi O' nun elinde...

' Neden ben?' sorusu beynimi zorlarken 'Rabb' imden gelen başımın üstüne' dedim içimden.. '

Tolstoy amcadan guzel bir alıntı var.
Seruma kan gelir gibi gelsen...'

Ayşe Durul Aslan'ın final şiiri :

' Senin hayatın ne renk?
Yoksa çok mu renksiz!
Aslında boyalar da, fırçalar da senin elinde 
Boyayıp boyamamakla kararsız mısın?
Duruluğunu kirletmeye kıyamıyor musun?
Kim bilir, belki de boylarını.. 
Garip bir korku kaplar, fırça elinde öylece kalakalırsın...
Benim mi?
Şimdi gözyaşlarım bile rengarenk... '


Ayşenur Parlak' ın en beğendiğim yönü, travma yaratacak kadar güçlü olayları alıp 'Trajikomik yapması:) 
Onun bölümünde bir üzülüp, bir gülmek mümkün... 

Gerçek de öyle olmayabilir tabii, acısını mizahla örtüyor olabilir. 
Yine de alıntı furyamdan nasibini alsın ama Bilgen Denktaş' tan... 

'Moral ve çokça gülümsemek her şey değil miydi?' 


Ayrıca KTÜ' de okuyup Trabzon damarına hitap eden Pınar Akçe,  ellerinden öperim :)

 
İşte 5 Amazon :



Size bir sır vereyim mi,? Benden duymuş olmayın da, Aslında 10 Amozon'lar.. 
Resim bulamadım, okuyun da görün :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Of Cain