25 Temmuz 2020 Cumartesi

Kurtuluş Son Durak

Sosyal konulu filmler iyidir, bilinçlendirir ama bir özelliği daha var ki, şansı sonuna kadar zorlanır . 

Kadınların birbirine destek olması,  kuafordeki islere de yardim etmeleri, Eylem'in buzlarını kırmaları derken iyi başladı.  
Ama boka sardı af edersiniz.

Karşıt film yapalım derken yavaş yavaş onların yoluna düştünüz. 'Sevgi her seyin çözümü' diye başladınız ama devamı gelmedi.

Sevgi o mu Allah aşkına? 
Olmadı, bastan.

Şu an Leyla Ile Mecnun izliyorum, Pakize Almanya' da. Dönecek mi bilmem ama özlemimi bu filmle giderebilirim:) 

(iskender&Pakize çiftini yine ayıramadılar)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...