24 Mayıs 2022 Salı

Vakıfbank

1 Gün Önce 

Vakıfbank için bir yazı yazmak istedim ama gaf yapmaktan korktum. Bugün ise yeğenim geldi, yani tam sırası...


- Dün gece şampiyon olduk biliyor musun?

2 yaşında ki muhatabımın kafası karıştı besbelli. Trabzonspor'lu olarak şampiyonluğu haftalar öncesinde kutladı, ne şampiyonluğu daha? Mavi gözlerinin akları göründü düşünmekten:)

- Voleybol takımı bu. Dün gece 5. Kez sampiyon oldu.

Yine ikna olmuş gibi görülmediği için hızlıca fotoğraflarını buldum, 'Bu ablalar şampiyon oldu işte. 5. Kez.'


(Fotoğraf biraz yanlış oldu ama doğal olmak için ilk bulduğum fotoğrafı koydum:) 

Kalabalık bir fotoğraf bulduğum için, daha iyi anlasın bununla yetinmedim. Isabelle Haak ve Zehra Güneş'in fotoğrafını buldum.

- Bunlar işte. 5. Kez şampiyon oldular.

Bu arada Isabelle Haak takımla son maçına çıktı dün. Duygulandım, yalan yok:)


Aynı coğrafya da nefes alsaydık zalimin kızı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Of Cain