28 Nisan 2024 Pazar

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi?

Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani söz konusu dizinin klişelerinde klişesi bir senaryosu olmasına rağmen "Taktik maktik yok, bam bam bam!" der gibi ilerlemesini seviyorum. Hikaye ve sinemanın iç içe geçmesine de bayılırım. Yani 1. bölüm başında altyazı geçtiler, 17 bölümün sonunda da bitirdiler. Tabii dizi bitmedi ama bir roman da bölüm sonu gibi bir şey oldu.

Caner Cindoruk'u Kadın dizisiyle tanıdım, burada ise kötü adam rolünde döktürmesini izlemek çok keyifli. Cansu Dere'ye Sıla'dan aşinayım, o sıralar Mardin'de oturan büyük ablama gidip  dizinin mekanına gidecek kadar:) Ali'de Bizim Aile'nin Fikret'i zaten. Sevval Sam'ın oğlu, (Ultra ünlü sülalesine rağmen oyunculuk yeteneginin hakkını veriyor.) Melis Sezen. Annesi de komik bir kadın ama özellikle Cavidan'la atışmaları müthiş.

Bu kadar anlattım, özlemeye başladım. Devam ediyorum, tamam



.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum 4

Çoğu dizinin şablonu şöyledir, benzer olaylarla yollarına devam eder; Yasak Elma'da Halit'in her sezon biriyle evlenmesi gibi:)  Sad...