13 Şubat 2013 Çarşamba

ilk blog yazım...

Merhaba:) Adım: Zuhal Yardım. Trabzon'luyum.
Bundan 18 yıl önce 2 Aralık tarihi günbatımında ( hehehe ) dünyaya teşriflerde bulunmuşum. Erdoğdu Camii yanı Sefa apartmanın 2. katında ise  ilk çığlığım duyulmuştur:)

Ben bir engelliyim. Serebral Palsi ve iştme kaybı mustaribiyim. Hareketlerim bazen kontrol dışına çıkabiliyor.
Bak dikkatinizi çekerim ki engelli "özürlü" değil.Sakın ola unutmayın ha! Bozuşuruz.

Duygularımı yazmayı seviyorum. Yazmazsam yük oluyor.Bence herkes denemeli, çok rahatlatıcı...
İşte bu yüzden blog açtım ve bugünden itibaren hizmetinizdeyim:)
Belli bir konu yok. Menzilde ne varsa hayırlısıyla bir şeyler karalıyorum:)

Bu yeteneğimi bana Allah'ın bir sebepten verdiğini düşünüyorum. Ve O sebep de 8 yaşında bir geçede hastanede geçen  konuşma bozukluğumum izleri diye düşünmeyi seviyorum:)
Resim yeteneğide isterdim belki de hiç gerçekleşmecek hayallerim için...

Şimdilik hoşçakalın, kendinize iyi bakın. Ve dört gözle yazılarımı bekleyin.
Ve Bismillah, süreç başlasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...