27 Nisan 2015 Pazartesi

Cana geleceğine "mal"a gelsin:)

Gönüllerin şampiyonu sensin zaten, kupa falan hikaye.
Son dakikalara kadar mücadeleyi bırakmaman, hatta daha da bastırarak oynaman önemli bizim için.

Bir şey daha var, ağlamak size hiç yakışmadı...
Hep gülen yüzünüzü gördük biz, bu yeni imaja alışamadık. Tez elden düzeltin lütfen:)

Tamam şimdi itiraf zamanı, ben de ağladım. Hem de salya sümük...
Mutluluk değil de, gurur gözyaşlarıydı bunlar.

Yok bir de hüzün olacaktı. Nüfus cüzdanımda kocaman harflerle Trabzon yazmıyor mu? Bir sporu eksik kimin umrunda?
Yani neymiş, Trabzonspor benim kimliğimmiş. Dünyalara değiştiremeyeceğim 7 harf,,,

Anladın mı Trabzon bey, bize borçlusun:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...