19 Nisan 2015 Pazar

Güya stoper:)

Ne çabuk unuttuk, dünya yıldızları forvetlerimizin bir halt beceremediği maçlarda yüzümüzü güldüreni?
Bir sakatlık yaşadı diye hemen "Gönderilecekler Listesine" koyduk.

Bu sezon ilk golümüzü o attı belki.
Ama şu kesin, Avrupa'da 100. golümüzü o attı.

Kulüp olarak yanlışlarımızdan biri de bu ya, sabırsızız.
Yargıladığımı sanmayın sakın, insan yandaşlarını yargılamaz:)

Ama en azından onun için sayıp döktüğümüz paraların hakkını vermeli diye düşünüyorum.
Zaten kendisi de diyor, "Hizmet etmeye devam etmek istiyorum." diye.

Eskiden Carl Medjani ile patlama yapıyorlar ya?
Belki devam etmek için Essaid Belkalem'in dönmesini bekliyordur, ne biliyoruz?

"Dönüşüm muhteşem olacak." diyen Onur Kıvrak'a da bir çift lafım var.
Sen sadece gel, muhteşem olur zaten kaptan:)


20.14.2015: Bu arada Carl Medjani'nin gollerindenn bahsettiğim gün gol atmasını işaret olarak gördüm ben.
26.04.2015: Haklıymışım, hala devam ediyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...