29 Temmuz 2015 Çarşamba

Laz Aklı

Dün gece bir kitap "Asiye" diye bir kitap okudum.
Aslında çocuk kitabı, (İçimdeki çocuğa armağan olsun) ama en sevdiğim yazarlardan birine ait.

Kitabın ortalarına geldiğimde ne oldu bilmiyorum, ama galiba kalbim durdu. Yürüme engelime aldırmadan koşmaya çalıştım, ablama göstermek için...
O sayfada ne vardı biliyor musunuz? Anlı şanlı bir Trabzonspor amblemi!

Üstelik hepsi bu da değil. Yazar Karadeniz'liymiş. Tahminimce Trabzon. Çünkü karakter Sürmeneli'ydi.
Sevgimin katbekat arttığını itiraf etmeliyim:)

Sayın Halenur Gürbüz, en ıslak öpücüklerimle, bonus sevgi puanlarını da yolluyorum:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...