7 Ağustos 2017 Pazartesi

"En"lerin Çarpışması:)

Rizzoli&İsles'ın Maura'sı -adını bilmiyorum ama benim anlayabileceğim dilde- beyinle ilgili bir hastalığa yakalanmış. Bazı kelimeleri unutuyor. 7. Sezon 4 bölüm de, Jane Maura'yı ameliyata ikna etmeye çalışıyor. Maura, 'Ya eskisi gibi olamazsam?' diye ameliyat olmak istemiyor.

Burada 'Eskisi gibi' derken Zeki olmayı kastediyor. Jane 'Yardımseversin, cömertsin, sempatiksin. Ameliyatın sonu ne olursa olsun, bu kadın hep orada olacak' diyor.
Ve dizinin en Zeki karakteri Maura'ysa, en komiği de Jane. Söyle ki;

'Ama senin en sevdiğim özelliğin bunlar değil. Sevdiğim özelliğin annemi yanına Alman, çünkü artık benimle kalmak zorunda değil.'
Valla Allah korusun ama Maura'nın yerinde ben olsam, en çok bu cümleden teselli bulurdum;)

Başka bir bölümde de, üç yakın arkadaş; grup kucaklaşması yaparak, 'Senin İçin ölürüm' çekiyorlar.
Onları izleyen Jane'de yanında ki Maura'ya diyor ki;

'Ben senin için ölmem ama kıyısına kadar gidebilirim;)

Böylesi daha makbul zaten:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...