20 Temmuz 2017 Perşembe

Lookout

İlk güncel dizim hayırlı olsun, ama bu ilk ve son:)
 KoreanTürk'te sevilen diziler arasında değildi ama bir şey ne kadar az popülerse o kadar dikkatimi çeker. Afişi de hoşuma gidince hayırlısıyla başladım.
Bölümler birikmişti ama yarım saatlik bölümler yetmedi. Dizi de heyecanlı... Bu ikisi bir olunca su gibi geçti bölümler.

Yeni bölüm için 1 hafta beklemek gerektiği için, konudan kopulabiliyor. Sevmedim ve tavsiye de etmiyorum.
Tamam, bu kadar şikayet yeter. Diziyi anlatayım biraz. Ama spoi alabilirsiniz, uyarayım.

Bir polis, adaletin yerini bulacağına sonuna kadar inanan bir dedektif; sonradan suçlu olabilir mi? Bakın nasıl oluyor?

Dedektif kızına çocuk bayramını onunla geçireceğine söz verir ama işi çıktığı için gelemez. Küçük kız da üzüntüyle çatıya çıkar ve ben de dahil bazıları intihar ettiğini sanmış olabilir. Ama öyle değil, kızın annesiyle geçirebileceği nice bayramlar varken canavarın biri gelip onu çatıdan iter....


Küçük kızın öldüğünü duyunca bir gülümser ki, anne de dahil hepimizin onu boğası gelir...
Katil bölge başsavcısının oğlu olduğu ve liseli bir ergen olduğu için kimse ondan şüphelenmez. Ceza da almaz. 
Başsavcı gibi doğrucu bir adamın oğlunun suçlu olabileceği düşünülmez ama baba da ayrı canavar...

Derdi çekmeyen anlamaz misali, dedektife onu gibi haksızlığa uğramış bir ekip yardım eder. Bir hacker ve oturduğu yerden bütün kameralara erişebilen bir kız...
Hacker, bir suçluyu yakalamak için güvenli bir yere sızar. Ve yakalanır...


Biz bilmiyoruz, sen anlat yiğidim:)

Dizi de oyunculuğunu yüksek seviyelere koymuş bir Kim Young Kwang vardı. Tüm dizilerini izlemedim tabii, ama iyi oyuncu gözünden anlaşılır:)

Babasının haksız yere hapse düşmesiyle, intikam oyunlarını başlatır. Ve babasını hapse atan savcı da şimdinin başsavcısının ta kendisidir. 
Yaralı oğul, savcı bozmasından intikam almak için onunla aynı seviyeye gelir. Yani o da savcı olur. Sonunda ise, başsavcıya en yükseği gösterip aşağı inmesinde yardımcı olur:)


Hürmetler efendim:)

İntikam çetesini ilginç bir özelliği vardır; bir sürü davayı çözerler ama daha birbirlerini çözemezler:) Yani görüşmezler.

Buluştukları sahne... Kalben yaralı anne fiziken yaralandığı için hepsi hastaneye gider. Bo Mi, Kwang Ho'ya kendini buldurmak için telefon açar. Ama zavallı çocuk hastane koridorlarında saf gibi dolaşır, Bo Mi dışında herkesi kontrol eder:)
Sonra ise fark eder, hem de ne fark etmek...


Ver elini aşk...:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum 3

 Niye şaşırdın Volki Tolki?