5 Ocak 2018 Cuma

Aç Kapıyı Ben Geldim

Kitap Yurdu’nun yeni çıkan kitaplar bölümünde gezinirken Metin Köse'nin yeni kitabını gördüm. Ve almam için 'Mübadele' kelimesi yetti.
Hakkında başka bir şey bilmeden aldım ve hiç pişman olmadım.

Kitap sadece karakterleri değil, konu olan şehir ve mübadele olaylarıyla ilgili bir çok şey anlatıyor. Ayrıca eski/yeni zamanı anlatan yerlerde; bölüm sonunu üç noktayla bitirip, diğer bolum ve yeni zaman dilimine uydurması da mest edici özelliğe sahip;)

Karakterlerle ilgili olmayan bilgilerden bir örnek;
Safranbolu' da çocuklara mübarek isimler vermezlermiş, kızarak hitap ederler diye korkarlarmış, Bir adam, İbrahim Peygamberin ismini çocuğuna vermiş ve saygıdan 'İbrahim Bey Oğlum' diye hitap etmiş;)

Seyahat kitapları sıkıcı olabiliyor, yani bir yeri görmeden hikâyesini okumak... Bu kitapta da sıkıldım, ama yanlış anlamayın ha; pişman olmadım;)
Hatta Safranbolu'yu seyahat listeme aldım;) 

aç kapıyı ben geldim metin köse ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...