7 Ocak 2018 Pazar

Go Back Couple

Güncel dizi inadımı kıran dizi, Go Back Couple.
Bölümler biriktiğinde başlamıştım ama diziyi çok beğendiğim için her gün iki bölüm, üç bölüm derken sermayeyi tükettim;)



Esas kız ikinci oğlanla yakınlaştıkça, Kore dizilerinde bir ilk olarak; esas kızla ikinci erkeğin evleneceğini düşündüm. Çünkü bölümün için de yaşadıkları ne varsa, bölümün sonunda önceki versiyonunu görüyorduk. Ama kaide yine bozulmadı...
Ne yapalım, bu sefer de böyle olsun;)


Esas erkeğin, geçmişe döndüğü için sevinmesi falan çok sinir bozucuydu. Tamam, günümüzde karınla boşanma aşamasında ve geçmişte yaptığın başka hataları düzeltme fırsatı bulmuş olabilirsin. Ama başka ne var biliyor musun?
Babasın sen, baba! Karın hatırlatmasa hatırlar mıydın acaba?


Jin Jo'nun günümüzde ölmüş annesini geçmişte bulması...Geçmişte bıraktığı oğlunu özlemesi...
Annesi ve oğlu arasında yaşadığı ikilem...


Jang Na Ra müthiş oyunculuğuyla bu duyguları bize ustaca yansıttığında ağlamaktan başka çaremiz kalmadı tabii;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...