29 Eylül 2018 Cumartesi

Harry Potter 1

Harry Potter serisini yeniden okuma kararı aldım. Henüz 1. kitaptayım ve bir şey keşfetmiş olabilirim.
Ve bu keşfimi sizinle paylaşmak istiyor da olabilirim;)

Sayfa 88,'Tombul bir kadının yanından geçtiler; Kadın aktarın önünde başını iki yana sallayarak söyleniyordu: Ejderha ciğeri, gramı 17 Sickle, çıldırmış bunlar...'

Biliyorsunuz, Weasley ailesi fakir... Biraz bu durumdan, biraz da karakter yapısından olsa gerek, Molly sinirli bir tip...
O yüzden diyorum ki: 88. Sayfada ki 'Tombul kadın' sahnesi, Molly'le ilk tanıştığımız yer olabilir:)


Kim bilir, J.K.Rowling'in büyülerinden biridir belki:)

Harry Potter'in ilk kitabının, yayınevleri tatafindan (galiba) 13 kere reddedildiğini hatırlayarak, şu an okurken yayınevi gözüyle bakmaya çalışıyorum. Ben olsam bu kitabı basar mıyım?
Ama kolay değil ya, serde fanlık var:)

3. Kitabın konusunu, 1. Kitabın ilk bölümünden haber veren muhteşem bir yazar J.K.Rowling...
Ama yayın evleri bunu nereden bilsin? 😉


Öğrenciliğiniz mi yanlış oldu, yaşlılığınız mı? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...