29 Eylül 2018 Cumartesi

Prison Break 4

4. sezon aklanma sözü veren bir ajanın gizli operasyon ekibine dahil olundu.
Ve benim en sevdiğim sezon o oldu. Diğer sezonların aksine daha sakindi. Yani son dakika değişimleri falan yoktu,  ( Fox River'da ki  planın ilk halini çöpe atan,  değişen boruyu hatırlayın.  ) plan yapıldı ve ilerlendi.



Bazıları son sezonun diziye uymadığını düşünüyor,  bir de şu yönden bakın.  Uzun yıllar kaçan  mahkumların aklanma hayalleri gerçekleşti,  kardeşlerin babasının ilk sezon da söylediği 'Şirket* in akıbeti belli oldu ve yine kardeşlerin aile ilişkilerine değinildi.
İliklerine kadar uygun oldu bence...

Brad Belick'in ilk sezonda ki pislik hallerinden sonra 4. Sezon da masumane karaktere evrilmesi acayipti. Doğru yolu bulma ve aklanmanın etkili olduğuna bir şey demeyeceğim ama Linc'i öldürmeye çalışan korumayı bıçakladıktan sonra ki üzüntüsü pek inanıcı değildi.
Baksanıza T-Bag'e; Hem yardım etti, hem kötü kariyerine aynen devam etti:) Tescilli pislik seni:)




Ve Michael Scofield... Ne ağlattın abi... Hem başka bir işle uğraştım,  hem ağladım...
Film de yine bir kacış olayı vardı ve 4. Sezonun sonunda Sara'nın omuzunda ki işaretin anlamını öğrendik. Ve Michael yine öldü...
Bir karakter için 2 ölüm çok fazla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...