11 Şubat 2020 Salı

Age Of Youth

Klasik kore dizilerinden sıkılanlar, klasik kore dizilerinden sıkılanlar! Safınızı belli edin lütfen! Burada tek bir esas kız yok, tek bir esas erkekte yok. Onun yerine dostluk var, 'Hayatın içinden'lik var.
Var oğlu var :)


Yukarıdaki sebepten ötürü kocaman bir artıyı hak ediyor dizi. Öğrenci evinde yaşayan 5 kızı konu almış ve her kızı bölüm malzemesi yapmış :) Bir artı da buradan...


Ilk 3 bölüm akıcıydı ama beni bağlamadı pek. 4. Bölüm de bağlılık yolunda ilk adımımı attım. Ve 5. Bölüm de gülmekten ağzımı kapatamadım:)
Çünkü konu malzemesi sayısız randevuya çıkan ve erkeklerle kanka olmaktan öteye gidemeyen,  bozuk ağızlı ve en renkli kişiliğe sahip Ji Won'a gelmişti: nasıl gülmem:)


Sonra da bağlandım gittim zaten :)

Bölüm sonu röportajlara ev sahibesinin gelmemesi üzmedi değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Twice Born