15 Nisan 2020 Çarşamba

Ç. I. FİLMLERİ

Neftlix sağ olsun, sinema da izleyemediğim 'Unutursam Fısılda' yı izledim ve film başlığının geçtiği sahne bir güzel ürpertti beni...
Ama bu konumuz bu değil.


Kardeşin bencilliği mi, ablanın haklılığı mı, (kardeşinin hastalığını duyunca yumuşamaya basladığına dikkat çekerim. Aman, ablalar hep haklı zaten:) Sezen Aksu'nun 'Ablam Aşktan Öldü' şarkısına atif yapması mı?

Hümeyra yavrum, nedir bu yeteneğin temeli? 


Neftlix' in bana kattığı aynı yönetmenin 2. Filmi 'Bizi Hatırla'. Bu da başlığıyla vurgun yapan filmlerden...
Çağan Irmak'ın oyuncu seçimleri şaşırtmıyor ama her karaktere öyle hikaye veriyor ki, yeni gibi izliyoruz:)

Bu filmin konuğu da, Nazan Öncel.

Google'da filmin bir çok karesini afis gibi hazırlamışlar, ben de bunu seçtim:)



-... Sen varsın.
- Ben mi, Burada kalmayacağım ki?

Ayrıca bütün yapımcılar (?) oğul kadar titiz olsa da saçma sapan dizi,  filmler Tv'da cirit atmasa... 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...