4 Nisan 2020 Cumartesi

Kutup Kelebeği

Uzun zamandır bir kitabı heyecanla, elimden düşürmeyecek kadar sabırsızlıkla okumadım.  'Kitap kurdu' olarak canımı sıkıyordu bu durum: dikkatim kolayca dağılıyor ve akıştan bir kere çıktım mı tekrar giremiyordum, hevesle başlasam bile bir yerden sonra kopuyordum.

Uykuya dalma amaçlı (Bilimsel destekli)bir nesne olmuştu kitap...

Ama bu kitap... Bu kitap dengemi bozdu! Lezzetli bir yemek gibi yuttum sayfaları :)
Gözyaşı bezlerimi de bir güzel nemlendirdi:)


Akıcılığı, gizemi, muhteşemliği itibariyle sayfaların kendini çevirmesine, oturduğum yerden kalkmadan yarısından fazlasını devirmeme rağmen, bir engelli olarak sonunu beğenmedim.

Kitap fantastik ama keşke iyileşmek o kadar kolay olsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...