11 Haziran 2020 Perşembe

Film Maceram

Suavi'ye haber edin, kendiyle aynı fikir de biri daha var:) 
Ben de teknolojiden çok haz etmem ve yine ben de mutluluğu kendinden başka insanlar da arayanları çok anlamam. ( Ben demedim, o dedi:)

Neflix'den film karıştıran karantina tayfasındanım. Bir kaç film izledim, Biri hariç sevebileceğim bir filme rastlamadım. 
Ve bir satır yukarı da bahsettiğim fikirlerden dolayı Cebimdeki Yabancı'yı o kadar sevdim ki, pc başından kalkmadan orijinalini izledim:)

Sonradan gelen not; Orijinali sanarak Fransız versiyonumu bile izlemişim...)

Orijinalinde, Suavi ve Kerem'in telefonu değiştiği hiç aklımızdan çıkmıyor, ters ters bakıştıkları için:)  Ben mi dikkat etmedim bilmem ama Türk versiyonunda karmaşa arasında olayı unutup ters köşe oldum.
Sonu ise, kendiliğinden ters köşe zaten:)

Yukarıda ki satır spoiler mi bilmem ama filmin parçası olduğu için değildir büyük ihtimalle... Eğer öyleyse sonunda ki ters köşeyi ve filmin verdiği mesajı size bırakıyorum
:)



'Sevebileceğim 1 film' le kastettiğim ise-
Burak Aksak harikası, Leyla ile Mecnun'dan Erdal Bakkal'ın arz-ı endam ettiği, (Bu sefer de kahveci:)  Yılmaz Erdoğan' canlandırdığı 'Masal anlatacağım diye uyuyan çocuğu uyandırdın'  sahneli: Bana Masal Anlatma.

Yönetmenin o sahneden sonra  Bana Masal Anlatma diye jeneriğe başlama detayı çok hoşuma gitti:) 



'Şarkıcılardan oyuncu icat etme' etkinliğinin bir üyesi de, Murat Dalkılıç:) 'Bir Hayli' şarkısının nerede çalacağını düşündüğüm, Dünya Hali.
Ortam ne kadar müsait olsa da çalmadı ama replikler yansıyabilirdi sanki... 

Mesela: aileler çocuklarının evliliğine kesin gözüyle bakılıyor ama Serdar'ın gönlü yok. Şöyle dese:

- Verilen hangi söz tutuldu ki be anne... 

Romantik komedi bayıldığım bir tür değil, çoğunun başı sonu bellidir ama bu film şimdiye kadar izlediğim türevlerinden daha iyiydi. 
'Bir bilene danışmak lazım ' mihayetinde bir sahne... 

-Aşk-
Herkes kulak kesilir. 
'Saçma sapan bir şeydir. Papatya çayı isteyen? 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...