15 Mart 2018 Perşembe

Chicago Typewriter

Bir yazar adayı olarak, izlemekten oldukça keyif aldım. "Kendim için yazmak istiyorum" söylemleriyle bana ilham olan yazar. 
Ve özel anlamda, iki zaman diliminde ikisi arasında mekik dokuyan "oldukça" esas kız:)

Hikayeyi yazma fikri buradan çıkmış:)


Sonra da dizi yapmışlar:)

Oyuncuların yeteneğinden bahsetmeye gerek yok sanırım.  Günümüzde ki yazar Han, geçmiş zamanda ki lider havasını çok iyi verdi. Hayalette takım elbisesiyle, ağır başlı oluşuyla "Hayalet" olduğunu çok iyi hissettirdi. Ana kadrodan değil ama menajerden bahsetmesek olmaz; tam bir mimik surattı:) Ama... İşte burada kocaman bir "Ama" geliyor.
Esas kız daha iyi olabilirmiş.




Son olarak, izlediğim en kaliteli yapımlardandı. Mekan seçimi, iki zamanı en güzel şekilde göstermeleri, kaliteli replikleriyle, izlediğim onca dizinin üstünden paraşütle tepelere geçmeyi başardı:)



Geçmiş hayatta gecmis hayattan bahsetmek... Devamının geleceğine dair işaret mi bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...