30 Ağustos 2022 Salı

İZombie

Feryat edilerek okunduğunda daha komik olan dizinin adli morgunda cesetlerin beyniyle beslenen bir zombi mevcut. Yediği her beyinle maktulun kişiliğini, kas hafızasın alır ve soruşturmalarına yardım eder. Rose Mclver ise, envai çeşit karakterin altından başarıyla kalkar.

Al sana mis gibi komedi:)

Benim gibi "Zombi dizisi" diye izlemeyi ertelemeyin, komedisi çok güzel. Yine benim gibi "Sonra ki bölüm hangi karakteri alıyor?" Diye peş peşe izlersiniz:)



Sezon 1 Beyin Tarifleri:


2. Sezon Beyin Tarifleri:


3. Sezon Beyin Tarifleri:


4. Sezon Beyin Tarifleri:


Her zaman tarif de vermiyor vicdansız:)


5. Sezon Beyin Tarifleri;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...