9 Şubat 2024 Cuma

Bunun Adı Ne Olacak?

Şahsım gibi teknolojiye yüz vermeyenleri vazgeçirecek hamleler...

1. Tv Yansıtma ve ya Google Home
2. Tv Mouse ve Klavye Uygulaması 
3. Ve en önemlisi , Tetris'in atari versiyonu

Internet bağımlılığından korkan biriyim, şu an sosyal medyam bile yok. Yeğenlerim hariç oyun oynayan da yok ama yukarı da yazdığım gelişmelerle telefonla daha fazla ilgilenecek gibiyim. 

Videoların çoğunda yansıtma var ama geç bağlanıyorlar, benim gibi sabırsız izleyiciler kaybediyor. Smart Wiev da çalışmıyor Gerçi Google Home'un yansıtma kalitesi kötü ama kenarda dursun bakalım.

Elim titrediği için tarayıcının imlecini bir türlü denk getiremiyordum, tv duvara monte oldugu için de mouse takamıyordum. 2. Madde can suyum oldu:)  Henüz klavyelerin dilini aynı yapamadım ama bakalım. 

Ve Tetris... Canım ciğerim Tetris... Bloklarla ilgili bir sürü oyun var ama bir tanesi gökten düşmüyor...  Düşenler de bilmem kaç MB... Bir kaç günlük çalışma sonrası hem tetrisi, hem atari versiyonunu buldum.

Reklam gibi yazı oldu, farkındayım:)

3 yorum:

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...