13 Şubat 2024 Salı

Siir 12, 13 ve 14

Buraya yazdığım şiirler daha çok şarkı formunda. Müziği çok sevdiğim için bilinçaltım istemsizce beste yapıyor:)
Özellikle bunlara şiir diyecek yüzüm yok ama formaliteden diyeyim yine.

Mutsuzluk sana yaraşmaz, 

Ağlamak keza öyle...

Bulutlanmasın gözlerin;

Senin için yaratılmamış hüzünlerin 


İzin ver yârim;


Yüreğimi alıp geleyim yanına.

Derdini yükleyeyim omuzlarıma.

Parçası kayıp yapboz gönlüm,

Tamamlanayım aşkınla 


&


İçimde tutamıyorum yar;

Sevdiğimi söyleyeyim 

Rüyalarla yetinemedim.

Gözlerimi sana süreyim 


Ben sana gel demedim,

Kalbime gir demedim.

Kaderini sen seçtin,

Git niye diyeyim?


Deniz oldu hasretim;

Uykusuz, uzun gecelerim

Rüyalarla yetinemedim.

Gözlerimi sana süreyim.


Ben sana gel demedim.

...


&


Düştüm yollara, 

Seni aramaya

Düştüm uçurumlardan,

Hasretine.


Yandım canım yandım,

Kandım zalime.

Ömrüm söndü ömrüm,

Oynadın geleceğimle.


Gördüm canım gördüm, 

Tam o an da;

Sevdim canım sevdim, 

Tüm kalbimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...