27 Kasım 2014 Perşembe

Koyver gitsin:)

Bu yazıyı yazmaya niyetlendim, ama aslında anlatabileceğim hiç bir şey yok. Anlatılmaz yaşanır kategorisine giriyor çünkü:)
Aslında sadece benim değil, kimsenin anlatabildiğini görmek nasip olmadı:) 

O ne mi? Şöyle söyleyeyim; Hani sabahları uykumuzun açılması için çay ve ya kahve içeriz ya? Bir de kahvaltı tabii:)
Aslında bunlara hiç gerek yok. Sabah namazını kıl, oldu bitti:)
Hadi gelin iki sevabın belini kıralım:)
Bilim tarafından da açıklandı. Ama bir de soyut şeylerden bahsetmek lazım.
Öyle bir huzurla dolarsın ki... Ruhuna dinginlik gelir, zamanının gelmesine çok olduğunu bilsen de, kılmadan duramazsın. Ve bunu yaparken amacın aradan çıkarmak değil. huzura erebilmektir.
İzlediğin diziyi hem çok sevip hem de namazını geçiktirmene sebep oluyor diye sinir olmaktır:)

Hani "zamana bırak" diye bir deyim var ya? Ben de diyorum ki; Namaza bırak:)
Kabul edin, güzel öneri:)



Ne dersiniz, Hz. Ömer bize aşık olsun mu?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...