15 Kasım 2014 Cumartesi

Hint Filmleri

Ne zaman dönüp ardıma bakşam, şu hint filmleri hakkında hep pişmanlık görüyorum geçmişimde. Bu harika filmlerden bir zamanlar habersiz olmama katlanamıyorum. Çünkü benim film anlayışımla hint filmleri örtüşüyor.
Çok şükür, bu dertten kurtuldum. Şimdi de başka bir çeşidi sardı beni. Dert değil heyecanlı olanı:) Bağımlı oldum. Zaten film manyağıydım, şimdi de salak oldum:)
Bir de şöyle söyleyeyim, eskiden Hollywood filmleeri birinci sıradaydı. Şimdi ise sağolsun, ikinci olma nezaketini gösterdi:)
Aslında hint filmlerine o kadar da yabancı değiliz. Yeşilçam'a benziyor, hem de devri hala geçmedi.
3 İdiots' la başlayan maceram We Are Family, Jab We Met ve My Name İs Khan' la devam etti. Ve de artarak çoğalmakta.
Neredeyse hepsini izlerken yanınızda en az bir kutu mendil bulunmalı. Çünkü hint filmleri tek bir konuya odaklanmaz. Genelliikle karışım yaparlar. Ama en çok aşk tabii:)
Gülüşlere fazla kapılmamak gerek, bir kaç dakika sonra salya sümük ağlamaya başlayabilirsiniz.
İşte böyle önlem alınmazsa, psikolojik bozukluğa sürüklenebilirsiniz:)

Hint filmlerinden bahsettim bahsettim de benim canım film çekti ya:) Hadi size iyi okumalar. Kendime de sizin adınıza iyi seyirler diyorum.:)

Dikkatli olun, ne düşündüğünüzü okuyabiliyorum burdan. " Ahahaha manyak!" diyorsunuz di mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...