30 Ocak 2015 Cuma

manyak:)

Kısa bir süre önce Rajkumar Hirani'nin yeni filmi Peekay'ı izlemek bana da nasip oldu. Herkes bunun aynı yönetmenin 3 Aptal filmine rakip olduğunu söylüyordu. Ve doğrusunu söylemek gerekirse, pek öyle değil. Çünkü önce ki film de mükemmelliğin sınırlarıyla oynanmıştı resmen:)
Tabii ki Peekay'a laf attığım yok Adam uzaylı ya, Allah korusun ikiye böler beni yoksa:)

Filmin adının anlamı hakkında en ufak bir fikrim yok. Ama filmde bol bol geçen "Peekay mısın oğlum sen?"  sorusundan yola çıkarak "Manyak" gibi bir şey olduğunu farzediyorum.

Yeni film de aynı yönetmen yetmedi, aynı kadrodan 4 oyuncu var. Ve fantastik olmasına rağmen o kadar mantıklı bir film olmuş ki, Aamir Khan'ın kepçe kulaklarına bile kulp takılmış:)
"3 Aptal" dan yadigar ve gerçekten aptal olan Virüs, virüslükten istifa etmiş. Millete destek yerine köstek olmaktan vazgeçip, eli yüzü düzgün efendi bir adam olmuş. Raju'nun annesiyle Farhan'ın babası evlenmiş, bir de çocukları olmuş. Ve Aamir Khan, film boyunca, kameraya masum bakışlar atıp durmuş:)

Saçmaladığımı da farkındayım bu arada. Bakmayın siz bana, hastane odasında can sıkıntımla birliikte otururken ne yazdığımı biliyor muyum?

( Okuyanlar bilir, bu yazı aslında böyle değildi. Ama biraz yanlıştı:) Yukarıda bahsettiğim nedenden, gaza geldim ben de n'apiyim? )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...