31 Mart 2015 Salı

Güldüm Güldüm Show:)

Televizyon da "Güldür Güldür Show" vardı ve işitme engelimden dolayı konuşmaları tabii ki anlayamam. Ama o program beni bir şey anlamadan güldürmeyi çok iyi biliyor. Eskiden bu işi bir tek Kemal Sunal yapabiliyordu, şimdi ise Güldür Güldür'le gülüyorum:)
Bu arada evet, ironiyi farkındayım:)

Babam onun yerine kıytırık(!) bir film izlemeyi tercih ediyordu. Filmin adı,Bir Tas Çorba'ydı. Ben de artık bezdiğimi esprilerle dile getiriyordum.
" Baba çorbamı istiyorsun, mutfakta var. Showu aç istersen."
" Baba mercimek çorbası mı?",
" Babam o kadar acıkmış ki, filmini bile izliyor."
  Patlamamda şu şekilde oldu: Allah'ını seven babama bir tas çorba getirsin!

Kiraz Mevsimi dizisini açsaydı, heralde şöyle derdim; Kirazlar daha olmadı baba.

Ben böyle alay etmeyi severim. Mesela,  Benim Adım Gültepe dizisi için; Memnun olldum, benim adım da Boztepe.
Bloğuma yeni girenler için,  Memnun oldum benim adım da Zuhal:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...