31 Mart 2015 Salı

1 Güzel Adam...

İpod'umdaki şarkıların yüzde ellisini karşılayan çok özel bir abimizden bahsedeceğim bu sefer.

Şarkıların da sadece aşk ve ayrılığa vurgu yapmıyor. Bizim bir ömür kadar süremizi alan şeyleri, adam bir cümleye sığdırmış." Aslında yok gibi bazen, ama var fazlasıyla..."
Benim favorim; "Dağlar karlı değil, aşmasını bilene.", "Yollar uzun değil, sabredip bekleyene."

Adam o kadar derin yazıyor ki, dinleyemiyorum bile. Hani bazen kabul etmek istemediğimin gerçekler olur ya, onu diyorum. Çaresiz hissetmeyi sevmiyorum.
Aldınız mı ipucu mu? çok zor değil, harfler yer değiştirmiş sadece. İşte o çok özel adam, Gökhan Özen:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...