22 Ocak 2016 Cuma

Uzak /!) İnsanlar

Moralim bozuk olduğunda Hint filmi izlemeyi seviyorum. Çünkü ötelerde ki o dünya beni rahatlatıyor, mutlu ediyor.
Derdimi unutuyorum. Tam 3 saat:)

Bu sinema ve insanlar bizden çok uzakta olmalarına rağmen, kendimi yakın hissediyorum. Sanki önceden beri tanıyormuş gibi....
Mesela şimdi şu kapıdan Shah Rukh  Khan gelse hiç şaşırmam:)

Hint filmleriyle tanıdığıma mutlu olduğum çok kişi var.
Rahmetli dedeme çok benzettiğim, Amitabh Beckham.
Aamir Khan, Salman Khan, Deepika Padukone, John Abraham, Kajol, Aditya Roy Kapur, Shraddha Kapoor, Ranver Singh, Alia Bhatt ve İmran Khan.
Yani kısaca Bollywood:)

Peki, bunları size niye anlattım? Dedim ya, Hint filmlerini seviyorum. Ve onlar hakkında konuşmayı da seviyorum.
Saygılar, Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...