25 Temmuz 2016 Pazartesi

Master's Sun

5 yıl önce kaza geçiren ve 3 yıl komada kalmış Gong Shil, hayaletleri görür. Hayaletler içine girmesin diye içki içmez, hatta uykuya bile dalamaz. Ve sadece Başkan'a dokununca kaybolurlar.

Başkan Küçükken kaçırılmış ve fidye niyetine annesinin kolyesini kaptırmıştır. Gong Shil'İn ölmüş kız arkadaşını görmesi sayesinde, kaybını bulabileceğini düşünür. Ve kızın lakabını"10 Milyonluk Radar" koyar.


Güya kızın karakterini tanıtacağım. Ama başkanı ağzımdan düşüremiyorum:)

Kore dizilerinin klişe karakteri; kendini beğenmiş, benmerkezci ve soğuk bir tiptir. "Benim gibi zengin bir adam, senin gibi aşağı tabakadan birine mi aşık oldu? Nayır, Nolamaz!" diye düşünür.


Kendisi son derece mükemmelken, Gong Shil gibi arıza  bir karakterin etkisine girmeyi kendine yediremez. Önce " Alt katta kal, gözüme gözükme" der, sonra "Yanımda kal ama gözüme gözükme" der, daha sonra işe "Gözüme gözükme" kısmını tamamen ortadan kaldırır:)


Gong Shil bir kazaya denk gelir. Olay mahalline gittiğinde, hayaletler hava da uçuştuğu için çok karkar. Ve nereden çıktığı belli olmayan Başkan reyiz, "Sığınağın geldi, saklan" diye kıza sarılır:)


Dizinin ünlü repliği "Defol" dan nasibine bolca düşer. Sonunda "Bana defol demeni sevmiyorum" diye atarlanır. Ve aralarında şöyle bir konuşma geçer;
- Gong Shil?
- Ne var?
- Defol!



Kang Woo, askerlik günlerinde ölümle iç içe yaşadığı için hayaletlerden feci halde korkar. Yine de Gong Shil'i avutmaktan geri kalmaz.
O zamanlar bilmiyordu, ama olsun:)

- Lise de bir arkadaşım vardı, kalemine bile isim takmıştı. Şimdi nerede biliyor musun?
- Tımarhanede mi?
- NASA'da çalışıyor. Uzay mekiği icat edeceğini söylemişti. etti de.

Ve Gong Shil, müthiş moral bulur. Elinde ki kahveye "Merhaba, merhaba kahve Sen çok koyusun." diye selam çakar:)
Hayaletlerden korkar, ama onlarla fotoğraf çekilmekten korkmaz:)


Zamanında madalyalı, sporcu lise arkadaşı tarafından düğünü mahvolmuş "Küçük Güneş" Gong Shil ve hayalet vakası tabii ki...
Eskiden de çekemezdi. Bu son olayı ve sersefil halini görünce, düşmanlığının dozunu iyice arttırdı.



Başkanın babasını, halasını, sekreterini ve sevgilisini daha önce izlemiştim. Topunu tanıyormuşum, gel bir sarılalım Başgaaan:)
Bakın, yine Başkan dedim. Çatlak çiftimizi de tanıtıp tüyeyim en iyisi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...