23 Temmuz 2016 Cumartesi

Oyuncak Hikayesi

Benim geleneğimdir , her şeye itiraz ederim. Sonra o itirazla kalır, pişman olurum.
İşte, Oyuncak Hikayesi de bunlardan bir tanesi.

Ablam bir ara, çocuk edebiyatına kafayı takmıştı. Onun yüzünden, saçma sapan (!) çocuk kitapları kitaplar okuyup durdum. Hatta bilgisayarın bozukluğuna rağmen, film bile indirdi.
Ve yeni çocuk filmi, pardon kukla filmi izleyeceğimizi duyunca ön yargıyla yaklaştım.

Sonunda, ne oldu biliyor musunuz? Bir avuç kukla yüzünden feleğimi şaşırdım:) O kadar güldüm ki... Komşuların selameti için, iyi ki gece izlememişim.


İlk filmde, kovboy Woody'nin oyuncak örgütüne önderlik etmesini izliyoruz. Bir de dinozor Dex'in aniden çıkıp kükreyerek "Korktun mu, doğru söyle" sorması ve Woody'nin hiç bir şey olmamış gibi tek kaşını kaldırarak "Ne yapıyorsun Dex?" demesini:)

Evin annesi üstüne basınca, "Arkamız da adam bırakmayız" repliği tekrar karşımıza çıkıyor. Hem de kurşun asker tarafından:)
Asker her yer de askerdir:)

Oyuncakların sahibi Andy'ye doğum gününde Buzz Işık Yılı gelir. Kısa süre de diğer oyuncakların gözdesi olur. İtiraf etmese de Woody kıskanır ve Buzz'ın bir yere sıkışıp kaybolması için uğraşır.
Ama işler ters gider ve "Katil" damgası yer.


Buzz çimenlerin üstüne düşer, kendini kurtarmayı başarır. Diğer oyuncaklar kontrol ettiğinde onu bulamaz ve Woody'yi katil sanmaya devam ederler. Woody'de sahibiyle birlikte pizza yemeye gider.
Ve macera başlar.

Buzz'ı sağ salim yakalayan Woody, onu eve götürmek ister. Ama kurtarma işlemini yaparken, araba gitmiştir bile...
Buzz Uzay Polisi değil de, oyuncak olduğuna bir türlü ikna olmaz. Woody reyiz, sıradan bir pizzacı olan "Pizza Gezegen"inden eve dönebileceğini söyleyerek onu kandırır.

Buzz'ın kendisinin altı üstü bir oyuncak olduğunu anlayıp dumura uğraması ve oyuncakları kesip biçmeyi seven Sid'e güzel bir ders verilmesiyle film biter.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...