20 Nisan 2017 Perşembe

Nine Time Travelling Nine Times

'Yeni anılar yükleniyor, lütfen bekleyiniz' tarzı dizi de, cümlenin basından anlayacağınız üzere; zaman yolculuğu olayları var.


İlk basta sıkıldığımı inkar edecek halim yok, izleyenlerin yorumlarına göre neredeyse hepsi sıkılmış, hatta yarım bırakmış.

Bense dişimi sıkıp bu mükemmel diziyi kaçırmadığım için çok mutluyum;) Niye bu kadar tantana yaptığını anladım.
Benim gibilere öneri; 4. Bölüme kadar sabredin, sonrası çorap söküğü gibi gelir. Dün 4 bölüm birden izledim mesela;)

Başrol yakın arkadaşına her şeyi anlattığı bölüm olduğu için olaya tamamen vakıf oluyoruz. Bir de gelecekte hafıza kaybıyla cebelleşen annesiyle geçmiş zaman da vakit geçirmesi, adamın mutluluğu çok duygusaldı. Geçmiş zamanda ki hali bir halt etti de;) Elin kızı için annesini ekmiş serseri. Tam yakalanacaktı ki…
Gelmişi, geçmişini kurtardı:)

Gerilimli merilimli olması, aşk olmayacağı anlamına gelmiyor:)


Gösterimde olan anıların dizisi ve 'Sevdiğim kız bana abi dedi' deyiminin 'Amca'lı versiyonudur;)
Ve Zuhal Yardım'ın beynini yakan, el çırpıp bağırtan ve sesten rahatsız olan ablasına yatağı döverek 'Çok iyi, çok iyi, çok iyi! Anlatılmaz izlenir!' dedirten dizidir.

Yazımı doktorun repliğiyle tamamlayayım



Gelmişimle, geçmişimle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Bir Kamu Spotudur!

Harika bir haberim var; Yaklaşık 1 ay sonra hem voleybol Milletler Ligi başlıyor, hem de Antalya'da! Böyle güzel gelismeler hep uzakta o...