20 Nisan 2017 Perşembe

Süper Gazeteciler

Elimde kitap olmasına rağmen hiç okumadığım günler var. Eskiden olsa dayanamaz, bir gün de bitirirdim. Neden bilmem, daha ağır okuyorum artık.
Bu kitapta öyle günlere denk geldi ve uzun süreden sonra bir kitabı heyecanla bitirdim. Kafamın çok karıştığını da söylemeden geçmeyeyim;)

'Çocuk Kitabı' deyip geçilmeyecek kadar, ustaca yazılmış bir polisiye var kitapta. İnce düşünülmüş, açık telefondan, masada ki mendile kadar...

Çocukların en çok hangi özelliğini seviyorum biliyor musunuz? Masumiyetleri... Yaptıkları şeytanlıkların nedenini sorunca, verdikleri masum cevapla gözlerinizin yaşardığı hiç olmadı mı?
Çocuk kitaplarını da bu yüzden seviyorum işte... Kitapları bile masum oluyor şeytanların;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Bir Kamu Spotudur!

Harika bir haberim var; Yaklaşık 1 ay sonra hem voleybol Milletler Ligi başlıyor, hem de Antalya'da! Böyle güzel gelismeler hep uzakta o...