13 Mart 2018 Salı

El Değmemiş Aşk:)

İsmi dolayısıyla saf bir aşk hikayesi izleyeceğimi sanmıştım, yanıldım ve izlediğime pişman değilim:)

Sevdiği kız varken, çocukluk arkadaşıyla evlenmeye zorlanan bir garip Zafer...
Ve sevgilisinden aldığı emirle, fiziksel temastan kaçınmak için yoğun bir çalışma içine girdi. Gerdek gecesi de dahil:)

Bir ara eşinin oyununa kurban gitti ama bu sefer de imdadına yetiştiler. Koma gibi ciddi bir olayı oyuna alet etmeleri kısım hariç film güzeldi.

Verdiği mesaj da cabası...
İnsanın gözü yüksekler de olunca, burnunun ucunda samimiyeti goremiyor...

Bu arada, filmin sonu 'Ah Nerede?' Nin sonunu andırmıyor değil:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...