13 Mart 2018 Salı

Gözlerini Haramdan Sakın

Erkeklerin dilediği gibi gezip tozmalarına izin verirlerken, kızlar söz konusu olduğunda niye bu kadar karşı çıkıyorlar? Eminim bir çoğumuzun merak ettiği sorulardan biri bu...
Cevap ise, Kuranı Kerim'den geliyor; 

"Mümin erkeklerine söyle, gözlerini haramdan sakınsınlar..."

Edebiyat Dünyasında, İslami değerlerimizi anlatan kitaplar -Dini kitaplar haricinde- pek yok. Bu yüzden Merve Özcan'ı kutluyorum:)
Yukarıda yazdığım olay; dini bir şey ve romanda ki karakterle ilgili olduğu için konuyla bağlantılı. Ama sözle değil, ayetlerle kesin bir sonuç sunmasına bayıldım:)

Deli- dolu, uçuk-kaçık kızımız Betül... Ve ördüğü duvarlar arasında mutlu mesut yaşayan, muhafazakar Ömer...
Bir de Betül'ün iç sesi... "Pes edecek miydim? Hayır! Ben kızdım, o ise erkek. Ve kesinlikle yanlış replikleri kullanıyorduk."

Kitabın son bölümü için yorumun;
"Betül, sen bu kafayla gider; frambuazlı pasta istersin:)



Duy da inanma;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...