17 Eylül 2019 Salı

Bir İzleyici Yorumu

'Güç savaşı' hayatın bir gerçeği.. Umrumda değil, yesinler birbirlerini ama en saçma tarafı : doktorların yapması...

Doctor Strange'da 8, 9 bölümler bir yarış hakim ve bu yarışın muhatabı da 1 aylık ikizler.....
Dr. Han'ın takımı 'kazanan' oldu ama ameliyat ettikleri bebeğin tansiyonu düşmeye başladı.

Karşı takımın cerrahı 'Ameliyata hazırlayın deyince, öteki onu durdurup' O benim hastam! ' diye bağırdı.
Aptal gururu yüzünden ufacık çocuk ölmese bari... 

Bir de kritik hastayı bırakıp, zengin hastayı ameliyat etme saçmalığı var. 

Ey Hipokrat Yemini, işliyor musun? 





' Gif ne alaka? ' diyebilirsiniz ama bu sahne de, kanlarının damar gibi bağlaması çok etkileyiciydi :) 

Ayrıca, evvel kiyazımda dizi oyuncularının kariyelerinde aynı rolleri yazmıştım. Ekleme yapmak gerekirse, Başbakan da 'Good Doctor' dan.. 

Aslında o da, Dr. Mun ve yönetici Kdramaların her rolde oynayan as kadrosundan:) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...