30 Kasım 2019 Cumartesi

Circle

Başlıyor başlayacak olan...


Dedektif Kim, Vali Yoon görüşmesi; Matrix göndermesi. Dedektif Kim'in akıllı şehri görmesi : Stargate Atlantis göndermesi.


². Bölüm; Kdramaları yarımşar dakikalara bölme fikri bu diziyle atılmış olabilir. 'Birinci ve ikinci kısım olarak lanse edilen bir dünya bu :) 

Dedektif Kim"in flasbackler yüzünden Woo Shik olmadığından şüphe etmekle beraber, davranışları itibariyle gerçekten Woo Shik olduğundan da şüpheleniyorum :) 
Başkan yüzde 90 kardeşi çıkacak, demişti dersiniz. Doğru çıkmazsa da kalan yüzde 10"a verirsiniz:) 

3. Bölüm : Koskoca kadro da tek kadın var neredeyse:) Bu arada, sözkonusu kadın Bluebird bence...


Kızın aile ilişkileri kafamı karıştırdı ama yaşadığı zıt durumlar hakkında oğlanın hatırladığı flashbackler fikrimi sabit tuttu:) 
'Bakın, nasıl da kandırıyor?' havası sezdim :),

En büyük nedeni de, 2017' de yürüyüş sahnesinde muhataplarının gözlerinin içine bakması ve otobüs sahnesinde de arkasına bakmasıdır. 


Son sahne Woo Jin'in, Joon Hyeok olmasına yordum ama hafıza kaybına yorum yok:) 

4. Bölüm: Anaa, Dedektif ikiz çıktı! E hani belirtiler?


BlueBird de bilmiyormuş yalnız. Adamlar bir dizi yapmışlar ki, ilk bölümlerin konusu ikinci plan da kaldı:)

5. Bölüm : 3 bölümdür teorilerimi yazdım ama tek doğru yanı : kızın değişik bir şey olmasıymış.


Dedektifin, Rubik küpü ve Dong Soo'yu tartaklama şekliyle Woo Shik olması akla yakın olsa da, 2017'de böcek yerleştirildiği için kulağının arkasında kesik olmasıyla Bong Geum olması da mantıklı. Hastane de cip çıkartılınca kardeşini bile unutması kafa karıştırıcı ama... Cip geçmişinide mi unutturdu? 

Hayatım da bu kadar karmaşık dizi izlemedim :)


Ama uzaylı olduğuna inanan Bong Geum, Byul' a neden insan ismiyle hitap ediyor?

Dong Soo'yu nereden tanıyor ayrıca? 
Kısaca, söyle :


Başkan galiba Woo Shik çıkacak. Biliyorum, aksini iddia etmiştim ama o köprünün altından çok su aktı:) 
Kanıtım da telefon ekran fotoğrafı.

6. Bölüm: Profesör Han işin için de, bu kesin. Hatta Woo Shik'in projesinden önce başlamış deneyine. 
Dizi yarıya geldi sayılır, hala karakter geliyor maşallah:) Sıra sıra geliyorlar hem de:) 
Bu arada anneden hiç bahsedilmedi, gizem kokusu alıyorum... 

Ayrıca yönetmenin hiç zevki yokmuş. Uzun ve oval yüzlü çocuğu, nasıl kısa (O kadar da değil) ve kare yüzlü yapar?

7. Bölüm: Bol mesajlı bir bölümden geldim:) 'Teknolojinin Nirvana'ya ulaştığı dönem de neden mutlu değiliz?'

Çünkü mutluluk somut bir şey değildir. Bir kaç aletten faydalanarak mutlu mesut yaşayamazsın, bu daha çok manevi bir şey.... 
Ikisi birbirine zıt kavramlar bile olabilir. Mesela, sosyal medya; sevdiklerimizle yüz yüze görüşmeyi sanala bıraktık, hatta elimizin altında olduklarını varsayıp akışına bıraktık..  Sevilen şeyler için uğraşmak tercih değil ihtiyaçtır ve şimdi buna gerek görmüyoruz, her şey hazır çünkü...

Aksini iddia ettim diye yanlış buldum değil, iki soru da tartışmaya açık:) Travma yapan anıları silsek daha mutlu oluruz kesin...
Diziye gelirsek, Başkanın Woo Jin olma ihtimalini şiddetle savunmaları burnuma pis kokular getirdi:) 



Şöyle alalım seni:) 

8. Bölüm: Senarist en merak edilen konuyu en küçük detaydan çıkardı ya, ne diyeyim artık... 
Başkanın açıklandığı bölüm... Tabii ki buraya yazıp müstakbel izleyicilere spoi vermeyeceğim... O çizgiyi çoktan geçmiş olabilir yalnız, bu yayın koca bir spoi:)
9. Bölüm : Nalçak Woo Jin, sarılsana lan kıza...  Yalnız kendini mi dertli sanırsın? 



Bu arada, Woo  Jin'in "Smart City gizli başkan" olduğunu düşünmüyor değilim... Çünkü fikir kısmen onun ve olayın için de kalmak istemiş olabilir. İyi kötü, o da bilim adamı sonuçta...



Diyorsun:)

Anlaşıldığı üzere, Profesör Han'ın son sözünü es geçtim:' Çıldırmış aklın çılgın fikri diyorum...
Ama kötü adamların en "masum"u olduğu için yalan söylemeye şartlanmamıştır olabilir  de ekliyorum:)
Ucu açık yani:)

10. Bölüm:




Bir o kaldıydı zaten:)

11. Bölüm: Klon meselesi 9. bölüm konuşmalarıyla ortaya çıktı ama bitime 3 bölüm kala o topa girmezler dedim, Woo Jin'in başkanın odasında çekilmiş fotoğrafı var dedim... Ama senaristin ters köşelere bayıldığını bilemezdim:)

Yapmayın bunu bize...



12. Bölüm: Gizli konu buldum; Hyun Seok'un, serserilikten mutlak kötülüğe ilerleyişi... 



O kadar da değilmiş:)
Ne olacak bu çocuğun yeteneği? 



2 sezon, kapım sana Aralık:) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Twice Born