9 Kasım 2019 Cumartesi

Geçmişe Yolculuk

Gönüllü doktorluk yapan bir grup, sel nedeniyle yollar kapanacagı için son helikopterle ülkeden ayrılmaya hazırlanmaktadır. İçlerinden biri ardında yaralı insanları bırakıp gitmeye gönlü razı olmaz. Ve bu Dr Han'dır....


(Ne havalı giriş oldu:)

Yardım ettiği kör bir dede ona teşekkür mahiyetinde 10 tane hap verir. Ve doktor, akciğer kanserinden ölmek üzere olduğundan 'Nasıl olsa öleceğim' diyerek ne olduğu belirsiz hapları içmekte sakınca görmez.
Bu hapların kendini 20 dakikalığına geçmişe götürdüğünü keşfeder.

Not:Bilimkurgu\fantastik  yapımların meşhur kuralını bilirsiniz, 'Unutma, kendine asla görünmemelisin'

Bu film istisna anlaşılan :)

Dr Han sevdiği kadını 30 yıl önce kaybetmiştir, şimdi ise hayatında başka bir kadın vardır:kızı...
Geçmişte ki benliğine de de bunu söyler., o da doğal olarak sevgilisinin ölümünü engellemek ister.

Ama Young A (sevgili) yaşarsa Soo A (Kızı) doğmaz. Ama Young A' nın ölümü engellenebilir
Nasıl mı? Acı sondan önce iki sevgili ayrılacak, böylece Soo A'nın doğum yolu açılacak :)

Ancak uzaktan karar vermek kolaydır, o durumun için de olmanın yerini hiçbir şey tutmaz.
Böylece olaylar gelişir....

Film dediğin böyle olmaz mı zaten? Her şey Güllük gülistanlık olmaz yani...
Insan yeri gelir, kendisiyle bile zıtlaşır:)

Bu arada, Nine Time Trevels'in fikir babasını buldum. Biri tütsü ile gidiyor, biri ilaç..
Mesaj yollama yöntemi ve en iyi arkadaş olayı da aynı..

Son yorumum Tea Soo' ya gelsin :Toy olanını kırmızı ışıkta geçiyor diye köpeğe dalaşmasına bayıldım :)
Yaşlı versiyonunda, nerede olduğunu anlayınca kendi kafasına bir tane patlatmasına bayıldım :)


Kısacası, ben bu filme. Bayıldım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Twice Born