22 Mart 2020 Pazar

Bir Film Hikayesi

Bir film izledim ve (hayatım değişti) adını bilmiyordum. İsmine dikkat etmedim, açıklaması izleme yetmişti. Film sonrası internet yorumlarını okumak istedim ama bulunmadım, adını bilmiyorum ya?


Başrollerin isimlerini arattım, (Garip hissettiğimi de ekleyeyim:) filmde en çok gecen kelimelerle dogaçlama yaptım. Filmin türüne baktım, afişini görür müyüm diye?
Filmi geri açmak istedim ama yabancısı olduğum bir cihazdı. Uğraşmadım hiç...

Son olarak oynadığında şüphelendiğim Harry Potter'in Kılkuyruk'undan yürümeye çalıştım ama emin olamadım ondan da.... Film de şişman versiyonuyla oynamış anlaşılan.


Neyse, bir sonra ki film seansında öğrendim adını ve gözlerimi devirmekten kendimi alamadı: 'Çok şaşırdım aman!'

Sen kalk yerçekimi  gibi gökçekiminin olduğu, hayal gücü kokan bir dünya inşa et.


Görsel efektlerle destekle.


'Alt tabaka, üst tabaka' kavramlarına bu dünyayla atıfta bulun.


(Üsttekiler zenginmiş, alttakiler fakirmiş. Aynı hayat gibiymiş:)


Sonra git bütün bu fikirleri kıytırık bir aşka kurban et...


Yani oldu mu, marifet mi bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Of Cain