29 Mart 2020 Pazar

Dr. Champ

Spor ve tıp... Sevdiğim iki dünyadır :)
Ikisi içinde bir uğraşım yok, deli gibi dizi izlemek dışında. Engelli olarak tıp dünyasına verdiğim katkı da var tabi:) Spor meselesine gelince, kendimce bir şeyler yaparım iste...

Ve bu iki dünyayı birleştiren Dr. Champ'a selamlarımı gönderirim :)

Kim Young Kwang'ımı aramıştın yönetmenim?


Esas çocuğu o sandım ilk başlarda. İlk önce 'genç' dedim, sonra 'farklı bir şeyler var' dedim. Araştırdım.. . Ve ne çıktı?
Selam ben Jung Gyo Won.


Ciddi bir sakatlık geçirmemiş olabilir ama daha taburcu olmadan romantizm sahnesi yazmak nedir sevgili senarist?
O bacağı yere basmaya çekinmesi lazımken bir de koşturdunuz adamı var ya...

Kore' de bir gözlerine inamama geleneği var:) Belki de şöyledir, küçüğe örf ve adetleri öğreten büyük :

- Biri geldiğinde 'Geldin mi?' demelisin. 
- Ama görüyorum geldiğini, o da biliyordur muhtemelen. 
- Öyle derler... Sorgulamak sana mı kalmış serseri?

Dizinin 2. Hatası 4. Bölüm de... Ramenin dökülme sahnesinde bir- iki damla var en fazla. 
Ama konumu düşünülürse anlaşılır bir yanlışlık :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir Kedi Masalı

Bugün harika bir gelişme yaşadım,  haftalar süren çabalarımın mükâfatını sonunda aldım. Diğer bir deyişle, Karamel'i okşadım:) Karamel b...