21 Şubat 2023 Salı

Kelebek Zihinli Çocuk

Siz hiç kitap okurken kitap okumayı özlediniz mi? Mola zamanlarınıza eşlik eden bir kitaba bakıp "Keşke gece gündüz elimden bırakamayacağım, uğruna hayati ihtiyaçlarımı savacağım bir kitabım olsaydı..." diye iç çektiniz mi? Ha, demediniz mi? Ben çok dedim ve size anlatmaya geldim:)
Sadece tür olarak ilgileniyorsanız şanslısınız ama takip ettiğiniz yazar harici okumuyorsanız daha az şanslınız; çünkü birincisi geniş bir alan, 2. yazarın üretkenliğine bağlı:)

Neyse, uzun etmeyeyim. Takip ettiğim yazarları bitirdim, sevdiğim kitaplarımı tekrar, tekrar okudum. Ve bir zaman sonra hepsi bitti, öylece kalakaldım.
Uykusuzluğuma çözüm niyetine önce yatağa girer, gözlerimi iyice yorarım. Aşağıda ki kitap ise bırak yardımı, beni uykumdan etti:) Uykusuzluktan titreyecek raddeye gelip nihayet elimden bıraktığımda, birinci bölümün sonuna gelmiştim.


İki karakter; DEHB'li Jamie ve titiz Elin. Ve takibe aldığım yeni yazar, Victoria Wiliamson:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...