4 Şubat 2023 Cumartesi

Missing The Other Side

Bu diziye başlamam ikinci sezonunun başlamasıyla oldu, "Çok sevilmiş ki, ikincisi çekiliyor." dedim ve bir an bile yanılmadım:)


Fantastik yapımlar da kendi içinde mantık olmalı... Abartılı bulduğum tek taraf, köydekilerin hiç bir nesneye ihtiyaç duymamalarıydı; gerçi her ölen yanındaki eşyalarla eşyalarla geliyorsa mantıklı ama o içecekler (Kendi yaptığı için malzemeleri) hiç bitmez mi? "Of, tırnak makasını yine kaybettim!" demez mi sakinler? :) Jang Bey var ama maddi imkansızlıkların dem vurulup duruldu, hepsine yetişemez.
Pardon, "İki Taraf"; Thomos ve sarı kafası:) Son bölüm de açıklama yaptılar, rahatladım. Saçı uzamıyor ve dibi gelmiyorsa demek:)


Bu yayını son bölümün yarısında hazırladım, düşünün nasıl sevdim... Şimdi de mantıksızlık buldum; İkisinin de yakınları aynı mezar da olduğu için, Jang Bey ve Kim Wook'un köyü kaybetmesi aynı anda gerçekleşmeliydi.
Neyse, doğru ikinci sezona:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Of Cain