29 Mayıs 2023 Pazartesi

Antin Kuntin İsler

Kurulduğundan bu yana bu bloğu bir sürü amaç için kullandım; ilk düşüncem "Madem çok dizi-film izliyorum, kitap okuyorum; engin yorumlarımı paylaşayım." dı. Ayrıca küçük yaştan beri kısa yazılar, hikayeler yazmayı severim, onları da ekledim. Arada "Uçuk fikirlerimi de yazarım, burası benim çöplüğüm ne de olsa." dedim. Bazen de bir fikirden çok o konuda esprilerimi yazıyorum:) 

Dedim de dedim, hala da diyorum...

Alçı taşı yapma hobim var ama kalıp kullanmıyorum, çeşitli malzemelerle yapıyorum. Yapmak istediklerimden çok o an aklıma geleni yapıyorum. Bazen de bir karar alıyorum; sonra o kararı aldığımı unutup devam ediyorum ve istediğim gibi olmuyor. Başlayalı yaklaşık 5 sene oldu ama planlı, programlı olmayı öğrenemedim hala...

Onu da yaptım Allah'a şükür:)

Son toz torbamı da tüketince uzun bir ara verdim, yapmak istediklerimin listesini yaptım. Ve bekledim, demlensin de tez canla işe koyulmayayım diye. Şimdi de bunları paylaşacağım. (Giriş müziği)

Aşağıda ki resim ilk alçı taşımın temsili. Fanatik Trabzonspor'lu olduğum için değil, aklıma ilk gelen şey olduğu için yaptım:)

Devam edeceğim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Son Of Cain