27 Ekim 2014 Pazartesi

Friends

Hepiniz bomba sesi duymuşsunuzdur. Kulağı sağır edecek kadar yüksek seslidir.  İşte bu ses bizim odadan geliyorsa bilin ki bomba değil, ben kahkaha atmışımdır altı üstü:)
Hani dışarı çıkmak istediğiniz güzel bir günü evde geçirmenin moral bozucu olacağını zannedersiniz ya? " Yapacak bir şey yok. " dersiniz. O zaman Friends izleyin!
Hayır bu bir tavsiyeden daha fazlası. Dediğim duruma düşünce iyi zaman geçirmenin formülünü öğrenebilirsiniz diye diyorum:)
Ben de bu yanılgıya kaç kere düştüm Aynı şekilde kaç kez de yanıldım:)


Ayrıca eğitici bir dizi de.
Chandler; Kadın ciddi ciddi Sean Penn'i Kolombiya'nın başkenti sanıyordu.
Eddie; Oysa herkes bilir Kolombiya'nın başkenti...
Chandler;... Sean Penn değildir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...