10 Ekim 2014 Cuma

6-1'lik bir skor...

" Galiba" diiyerek başlıyorum, çünkü hangi sene olduğunu cidden hatırlamıyorum. Sanırım geçen seneydi.  Ve yine sanırım, Ligin son haftasında ( İşte bu kesin:) Sivasspor'u 6-1 yenmiştik. Bu konuda hiç bir şeyden emin değilken, bunu nereden mi hatırlıyorum? Bakın anlatayım.
O gece ablamın evindeydim. Kendi evim de izlerdim de, babamım bir kanalda 5 dakikadan fazla duramama gibi bir fobisi var. Nitekim böylesi daha iyiydi. Çünkü art arta goller geliyordu. Bir gole sevineyim derken bakıyorum, diğer gol ağlarda.... Yani ben o gece resmen, içmeden sarhoş olmuştum.
O kadar ki, ablam ve eniştem bir yere gidecekti. Ama benim yüzümden gitmeleri nasip olmadı. Eniştem dış kapıya doğru gidiyor, sonra ben çığlıklarla onu oturma odasına davet ediyorum:)
Sonra gollere biraz ara verdiler de, nefes alabildim, Ablamlarda nihayet gidebildiler:)
Sonra ki sene de benim basketbol da aldığım 6-1' lik skor da hediye olsun kaplanlarıma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...