1 Aralık 2014 Pazartesi

Şiddetli bir fırtına geliyor, Karadeniz tarafından:)

1 Önceki yazımda ( ki bunun 61. yayına denk düşmesi çok ilginç(!) ) Trabzonspor hakkında son bilgileri paylaşmıştım.
Ama bunun artarak devam edeceğini yazmamıştım:)

Şükürler olsun Gençlerbirliği' ni yendik. Haklarını yemeyeyim bu arada, iyi takımlar. Ve bize dört gollük bir kıyak çekmeleri büyük incelikti.
Afiyet bal şeker olsun canlarım. Çok makbale geçti yine bekleriz.

Hepimiz kolayca bilebiliriz aslında maçın yıldızını.Siz deyin Cardozo, Biz diyelim Goldozo:)
3 gol birden attı, bir maçta. Ve sıfır skorla başladığımız lig de sayesinde en golcü takım olduk.
Ben dünya starı diye buna derim arkadaş!

Bir de Galatasaray maçı öncesi " Trabzonspor a fark atarız diyen Semih Kaya' ya cevabım; Tam tersi olmasın?
Sen hiç Karadeniz Fırtınasının şiddetini duydun mu? Tam 61 derece:) 
Duymasanda önemli değil, uygulamalı gördün zaten:)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...