19 Aralık 2014 Cuma

Trabzonspor Ulan!!!

Benim Trabzonspor' u tutma sebebim, Trabzon' lu olmam değil.

" Takım hep kazansın, memleketimin değeri artsın. " gibi bir düşüncem yok. Hiç bir art niyetim yok yani. Benim sevgim yürekten yürekten... Hem de en derinden...
Zaten kazandığımızda yok ki, beraberlikler aldı başını gidiyor;)
Olsun biz seni yine severiz. Bilmez misin, ne mangal yürekliyizdir biz? ;)

Uyuma konusunda zorlandığımda Trabzonspor yastığım imdadıma yetişiyor, üşüdüğümde hırka niyetine giydiğim formam içimi eritiyor. ;)
E hala inanmadıysan Allah inandırdırsın.

Nursena' yla aramızda geçen diyalog iyi özet olur sanırım.

- Kızım ne bu senin Trabzonspor aşkın?
- Nursena bu hastalık gibi bir şey.

Belki davetsiz misafirlerim arasında Trabzonspor Aşkı da vardır ha?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Karar Anı

Konumuz: Zuhal Sadakatsiz'e devam etmeli mi? Hep söylerim, (Ama hiç yazmadım) klişeleri klişe yapan eylem değil anlatım tarzıdır. Yani s...