10 Şubat 2016 Çarşamba

Bir gün...

Kötülüklerle çevrelenmiş bir dünya da yaşıyoruz. "İyilik" sıfatı altına sığınmış kötülükler bile... Bir zamanlar bizim içimiz de yaşayan, zorunlu olmadığımız halde ekmek-su verdiklerimiz şimdi bizi savaş açtı. Hala da yiyorlar, orası ayrı...
Her şeye rağmen iyiler var ya, gönlü güzel olanlar , dünya onlarla güzel.

Bu tür şeyleri sosyal medya da ve ya televizyon da görürdüm Düne kadar...  Bir kadın, sadece para isteyen dilenci çocuğa yiyecek-içecek verdi.
Dondurucu soğuğun bütün keyfini aldığı çarşı gezimde, sıcacık bir gülümseme geçti yüzümden...

Sonra, beni üzüntüden olduğum yere çivileyen bir şey gördüm. Flüt çalan bir dilenci çocuk...
Küçücük masum çocukların geleceğini mahvederek, donmuş elleriyle flüt çalarak dilenmeye zorlayanları var ya, onları kınamakla hiç uğraşmayacağım.
Yüce Allah onlara daha beterini verecek elbet...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...