3 Şubat 2016 Çarşamba

Prem Ratan Dhan Payo

Konuya girmeden önce, önemli bir duyuru yapmalıyım. Benim şu "İlk 5 film" listemi, müzik dünyası gibi "Top 20 film" yapmalıyım mesela. Yetmiyor çünkü. Hangi filmi hangi sıraya koyayım derken, aklım başımdan gidiyor.
Neden mi? Hint filmleriyle tanıştım da:)

Ve beni bu sektörle tanıştıranla, şimdi izlediğimi görünce gözlerini devirenin aynı kişi olması ilginç.
Alkışlarla, Gül Yardım:)

Şimdi, listemin en tepesine sağlam giriş yapan, benim kas yığınımın son filmi;
Prem Ratan Dhan Payo.

Tipik bir kraliyet meselesi, varisin öldürülneye çalışması gibi bilindik bir film derken, beni ekran başına mıhlamayı başardı.
Bir de şöyle diyeyim. İşitemiyorum ve film uzun sürünce başım ağrıyor diye şarkıları atlıyordum önceden. Ama bu filmin dans ve şarkılarından o kadar büyülendim ki, sonuna kadar olmasa da yarısını dinledim:)

Sıradan bir film değildi, çünkü sıradan bir oyuncu oynamıyordu.
Anladınız mı? :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Ama"lara Çözüm

Çaylarımı şekersiz içmeyi hiç beceremedim; azar azar kesiyorum, yok; birden kesiyorum, o zaten yok:) Şekersiz içince çayın tadını daha çok a...